Blog Sayfaları

6 Şubat 2013 Çarşamba

Nergizleme




Bismillah diyerek yeni bir güne merhaba diyelim çocukluğumda bahar geldimi yumurtalar kaynatılır yeşillikler doğranır yumurtalar ve yeşillikler birbirine karıştırılırken yem yeşil çayır çimenler üzerine oturulur bu güzelim yeşillik dolu lezzet nasılda keyifle yenirdi artık o çocukluğumuzda ki bağ bahçe çimenler olmasa da annelerimizin babaannelerimizin ve anneannelerimizin ellerinden yediklerimiz gibi lezzeti olmasa da hala yemeğe devam ediyoruz sabah sabah çokmu duygusal davrandım bilmiyorum ama tüm ölmüşlerimize Allahtan Rahmet dileyerek tarifimize başlayalım
malzemelerimiz
5 adet yumurta
1 adet limon
yarım demet maydanoz
yarım demet yeşil soğan
yarım demet taze sarımsak
yarım demet nanne
10 yaprak marul
1 adet kuru soğan
1 tatlı kaşığı kırmızı pulbiber
yeteri kadar tuz
yapılışı
yumurtalarımızı kaynatırken çatlamamaları için önceden oda sıcaklığında bekletelim ve 1 dikiş iğnesini yumurtanın tepesine 1 kere batıralım yumurtalarımızı 1 tencereye koyalım üzerini geçecek kadar su koyup 10 veya 15 dakika kaynatalım yumurta makinası olanlar makinalarının ayarına göre kaynatırlar kaynayan yumurtalarımızı soğuk sudan geçirip soyalım istediğimiz şekilde doğrayalım önceden ince ve ufak doğradığımız tüm yeşilliğimize katalım üzerine pulbiberi tuzu ve limonu sıkalım servis yapalım afiyet olsun aslında buna sarımsak marul koyuulmuyor ben ekledim güzelde oldu sabah kahvaltısına ve öğün olarakta yiyebiliriz

6 yorum:

  1. En sevdiğim bahar salatasıdır.
    Nefis görünüyor, ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sare hanımcım çok çok teşekkür ederim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım faceden ve bloktan takipteyim seni bende beklerim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Rümeysacım canım çok çok teşekkürler bende seni takip ediyorum severek izliyorum

    YanıtlaSil
  5. COK GÜZEL TARİFLERİNİZ VAR ELLLERİNİZE SAĞLIK SİZİ TAKİP EDİYORUM

    YanıtlaSil
  6. Adsız çok teşekkürler kardeşim takip ettiğiniz için sağolun

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner