Blog Sayfaları

22 Haziran 2014 Pazar

Kakaolu Truff





t


Sevgili okuyucu bugün cici kızımız 3 buçuk yaşındaki Hatice Hülyamızla truff yaptık diyorum aslında ben hazırladım başladı ben yuvarlıyorum demeye ve ona bıraktım maşaALLAH büyükler gibi yaptı ve tarifim
malzemelerimiz
150 gr ganaj çikolata
1 ufak paket süt  kreması
4 çorba kaşığı hindistan cevizi
aldığı kadar kakaolu kek
bulamak için
hindistan cevizi
ve iri doğranmış ceviz
yapılışı
çikolatamızın üzerine kremayı döküp mikro dalga da eritelim içine 4 çorba kaşığı  hindistan cevizi ve aldığı kadar kakaolu kekimizi ufalayıp karıştıralım elimizle yuvarlayalım hindistan cevizi ve cevize bulayalım fıstık fındık istediğinize yapabilirsiniz truffumuz hazır afiyet olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner